۱۳۸۸ بهمن ۱۸, یکشنبه

یورش به دفتر دیگری از حزب پان‌ایرانیست نمایانگر وحشت روزافزون رژیم است

پاینده ایران
شانزدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با پنجم فوریه ۲۰۱۰
بدنبال یورش نیروهای یگان ویژه و اوباش لباس شخصی در هفته پیش به دفتر حزب پان ایرانیست در تهران و برهم زدن نشست هفتگی آشنایی با حزب، دیروز مأموران امنیتی و انتظامی به دفتر حزب در کرج (منزل سرور مهندس رضا کرمانی) حمله بردند. پس از ضرب و شتم حاضران، پانزده نفر از شرکت‌کنندگان در نشست، از جمله سرور مهندس رضا کرمانی عضو شورای رهبری حزب را بازداشت کرده و به مکان نامعلومی منتقل کردند. بنابر گفته شاهدان، چند مأمور نیروی انتظامی و لباس شخصی بسیاری وسایل حزبی و شخصی سرور کرمانی را با خود بردند.
در آستانه ۲۲ بهمن و تدارک وسیع گروه‌های گوناگون مردم برای برگزاری تظاهراتی بزرگ علیه رژیم، مزدوران حاکمیت فرقه‌ای سخت در تلاشند تا با ایجاد یک محیط رعب و وحشت از تظاهرات آزادیخوانه مردم پیشگیری کنند. غافل از اینکه بخت رژیم ولایت فقیه برگشته و یورش‌های این چنین، و حتی ترور و اعدام‌های ناجوانمردانه چند هفته اخیر، تنها تیشه به ریشۀ پوسیدۀ خود نظام خواهد زد.
حزب پان ایرانیست تلاشهای مذبوحانۀ حاکمیت مستأصل فرقه‌ای را محکوم می‌کند. ما با ایمان قاطع به حق حاکمیت ملی، تردید نداریم که در نهایت پیروزی از آن ملت ایران خواهد بود.

در اهتزاز باد درفش سه‌رنگ شیروخورشید نشان
پاینده و سربلند باد ملت بزرگ ایران
سازمان‌های برونمرزی حزب پان ایرانیست

۱۹ نظر:

مسعود گفت...

درود بزرگمهر

کار خیی خوبی کردی که از اون بلاگفای خود فروش اومدی بیرون.

لینکتو اصلاح کردم.

برو تو بخش تنظیمات بعد برو بخش نظرات و کلمه تایید رو واسه نظرات بردار تا کامنت گذاشتن راحت باشه.

پیروز باشی. پاینده ایران

yahda گفت...

سلام بر بزرگمهر عزیز
خانه جدید مبارک است
خیلی خوب کاری کردی که آمدی بلوگ اسپوت
من که مردم تا توانستم این قسمت نظراتت را باز کنم!!
این پنجره گشودنی شده کابوس من!!
خواهشن به شکل پیوست تغییرش بده، مثل نظرات من!
باز هم خانه جدید را تبریک می گویم.

نوشین گفت...

بزرگمهر جان ضمن اینکه آمدنت را به این بلاگر تبریک میگویم بگویم من وقتی در بلاگفا بودی هروقت روی لینکت کلیک میکردم میدیدم فیلتر هستی درصورتیکه همه راحت میآمدند در وبت و نظر میدادند و میگفتند بزرگمهر اصلا" فیلتر نیست من که از این موضوع سر در نیآوردم و هروقت هم با فیلتر شکن میومدم وبلاگت باز میشد ولی وقتی میخواستم نظرم را بفرستم باز با مانع روبرو میشدم خلاصه در این مدت نتوانستم مثل آدم بیآیم در وبت و نظر بدم خیلی خیلی خوشحالم که آدرست را عوض کردی و در نتیجه حسابی به نفع من شد من مرتب ازت میخواستم این آدرس را عوض کنی اما بالاخره اینکار را کردی حالا راحت شدم و میتوانم بیایم مطالبت را بخوانم و نظر بدم دوست راحت شده تو نوشین

نوشین گفت...

بزرگمهر جان ضمن اینکه آمدنت را به این بلاگر تبریک میگویم بگویم من وقتی در بلاگفا بودی هروقت روی لینکت کلیک میکردم میدیدم فیلتر هستی درصورتیکه همه راحت میآمدند در وبت و نظر میدادند و میگفتند بزرگمهر اصلا" فیلتر نیست من که از این موضوع سر در نیآوردم و هروقت هم با فیلتر شکن میومدم وبلاگت باز میشد ولی وقتی میخواستم نظرم را بفرستم باز با مانع روبرو میشدم خلاصه در این مدت نتوانستم مثل آدم بیآیم در وبت و نظر بدم خیلی خیلی خوشحالم که آدرست را عوض کردی و در نتیجه حسابی به نفع من شد من مرتب ازت میخواستم این آدرس را عوض کنی اما بالاخره اینکار را کردی حالا راحت شدم و میتوانم بیایم مطالبت را بخوانم و نظر بدم دوست راحت شده تو نوشین

نوشین گفت...

بزرگمهر جان از آمدنت و عوض کردن آدرست انقدر خوشحالم که نمیدانی
لطفا" نام وبلاگ حقایق را به بیداری تغییر بده و لینک قبلی را در پیوندهایت هم ویرایش کن

نوشین گفت...

آدرس وبلاگ اولم هم با نام ایران را هم ویرایش کن چون من چند بار فیلتر شده بودم و نمیتونستم به علتی که شرح دادم آنرا بهت اطلاع بدم

ساقي گفت...

درود دوست من
وبلاگم بار ديگر فيلتر شد.
لطفا لينك آن را اصلاح كنيد.
ممنونم.
پاينده ايران.
مرگ بر ديكتاتور.
http://patriot-iran2.blogspot.com
منزل نو هم مبارك!

نوشین گفت...

اطلاعیه - نقشه - میدان آزادی - ویدئوی فریاد تا پیروزی - سگهای هار بروزم
پاینده ایران همیشه سبزمان و همیشه عزیزمان
مرگ بر تمامی دشمنان ایران
دشمنان ایران ناکار و مرده باد

ناشناس گفت...

با سلام حضور بزرگمهر گرامی
از لطف و محبت شما بسیار ممنونم. لینک شما را نیز تصحیح کردم. باز هم از ابراز لطفتان سپاسگزارم.
پاینده و مانا باشید.
مانا پایدار

کوروش گفت...

دستهایم هنوز از خونت سرخ است. 22 بهمن میرسد و سبز خواهم شد، میدانم، میدانم، میدانم!

کاوه اهوازی گفت...

پاینده ایران

Unknown گفت...

** گزارش از سایت رویداد در تهران :

به همه ادارهای دولتی - مدارس - پادگانهای سراسر کشور - بیمارستانهای دولتی - سپاه پاسداران - بسیج - نیروی هوایی - و دیگر ارگانها و سازمانهای و کارخانجات دستور داده شده با تمام نیرو و در صورت امکان همراه خانواده در روز سیاه ٢٢ بهمن حاضر شوند - لازم به تذکر است از شرکت کنندگان حضور و غیاب میشود


اینگونه میخواهند بگویند ملت طرفدار نظام دیکتاتور و آدم خوار است

خبرگزاری مهر :
3٠٠ خبرنگار خارجی در راهپیمایی 22 بهمن

مریم گفت...

بزرگمهر عزیز
این حمله ها و یورش ها و بازداشت های پیاپی روزنامه نگاران و فعالین به صورتی واضح و بدیهی نشان می دهد که کار رژیم رو به اتمام است. آخرین کلنگی که حاکمیت منفور ولایی بر گور خود کوبید برگزاری آن انتصابات مضحک بود و تقلب آشکارایی که فریاد خشم همگان را سبب شد.
فردا بسیار روشن و امیدبخش است و عمر این جمهوری نامشروع به پایان خود نزدیک می شود.
پاینده و پیروز باشید.

نوشین گفت...

تصاویر باور نکردنی (قسمت اول )
بروزم

ناشناس گفت...

فردا سالگرد فروغه جاودانست.
ظهیرالدوله تجریش، دربند
یادتون نره.

نوشین گفت...

زن در اوستا:

در ایران باستان مقام زن در جامعه بسیار بالا بود و زن در بسیاری از شئون زندگی با مرد همکاری میکرد بروزم

آرتمیس آریانژاد گفت...

درود
شاد زیوی
پاینده ایران

مهدي رفعتي گفت...

درود من بر شما
چرا از تاريخ درس نمي گيرند پرسشي است كه بنده مرتب از خود مي پرسم.حالا دفتر اين حزب را هم تخته كردند و هوادارانش را بازداشت و زنداني نمودند...اين درد درمان مي شود؟فقط بايد تاسف خورد

yahda گفت...

خاطره ی حضور من
به روزم