۱۳۸۹ مرداد ۲۳, شنبه

دانلود کتاب «زمان انتخاب» نوشته «شاهزاده رضا پهلوی»



کتاب حاضر را به همه هم میهنانم تقدیم می کنم. به پدران و مادرانی که طی دهه ها در راه پیشرفت ایران و رفاه ملت کوشیده اند.به هم نسلانم، نسل قربانی شده، که فرصت خدمتگزاری به ملت را نیافت، اگر چه خود را برای ادامه راه و بر دوش گرفتن مسئولیت ها آماده می کرد.

به کسانی که خوشبینانه به استقبال "انقلاب" رفتند، اما امروز از کرده خویش پشیمانند.به جوانان هوشیار و هوشمندی که به امید آینده ای بهتر برای خویش و برای همه ایرانیان از تلاش و پیکار باز نایستاده اند.

این کتاب را هم چنین به خاطره بی گناهان،قربانیان بی عدالتی های گذشته و حال تقدیم می کنم.

کتاب جدید "زمان انتخاب " از شاهزاده رضا پهلوی خواندن این کتاب را به همه آزادیخواهان توصیه می کنیم.

* لینک دانلود کتاب:

http://www.4shared.com/document/9jNxP5nv/471_Zamane_Entekhab.html


۳ نظر:

مسعود گفت...

درود بزرگمهر

حتی اگر ایران یک جمهوری هم بشه در آینده من دوست دارم این آدم رئیس جمهور ایران بشه چون به کارآمدی و قدرت کلامش خیلی باور دارم.

پیروز باشی

Unknown گفت...

آراسپ جان این کتاب به ایمیلم آمده بود اما دیدم فیلتر شده و از طریق فیلتر هم هیچ کاری نتوانستم بکنم و دانلود نشد به ره حال سپاس که آنرا اینجا گذاشتی دانلودش کردم و بزرودی هم میخوانمش

نوشین گفت...

لطفا" آدرس من را در پیوندهایت ویرایش کن

عکس روی جلد مجله تایم / نتیجه طرفداری شدید طالبانها از فرامین اسلام و گوش کردن آنها به دیدگاه علی در مورد زنان که میگوید: زنان ناقص العقل و ناقص الایمان و ناقص البخت و ناقص ال همه چیز هستند!!
ما زنها ناقصیم
الناقصو من ال اینطوری شدن
عربیشو گفتم تا اعراب و معربین ایرانزاده خوششان بیآد