۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

احضار جهانگير محمودي وكيل جديد ابوالفضل عابديني به اداره اطلاعات اصفهان


خبرگزاری هرانا – جهانگیر محمود نژاد چرمهینی وکیل دادگستری به اداره اطلاعات اصفهان احضار شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، جهانگیر محمود نژاد چرمهینی (مشهور به جهانگیر محمودی) از وکلای دادگستری چند روز پس از احضار به اداره اطلاعات، ماموران امنیتی به خانه وی مراجعه کرده و دستگاه کامپیوتر، کتابها و دست نوشته های ایشان را به همراه خود بردند.

پس از بازداشت محمد اولیایی فر وکیل پیشین ابوالفضل عابدینی آقای جهانگیر محمودی وکالت ابوالفضل عابدینی را بر عهده گرفته است.

این وکیل دادگستری از روحانیون منتقد حکومت است که سابقه چندین بار احضار و بازداشت را در پرونده خود دارد و یکبار از سوی دادگاه ویژه روحانیت خلع لباس گردید. آقای محمودی آخرین بار ماه گذشته به دادگاه ویژه روحانیت احضار شده بود.

۲ نظر:

مریم گفت...

بزرگمهر عزیز
با درود فراوان به شما
آنگونه که از احوال رژیم رو به موت اسلامی برمی آید در حال طی کردن سراشیب تندی می باشد. دیگر کارشان به جایی رسیده که هر روز علاوه بر دستگیری و ربایش مخالفین خود وکلای قانونی ایشان را نیز احضار و مواخذه می کنند.
این رفتار به خوبی نشان دهنده سقوط زودهنگام جمهوری اسلامی است. تنها حکومت هایی دست به این اقدامات می زنند که در نقطه پایان خط قرار داشته باشند.
راستی در پست پیشین تان عکس فریدون عزیز را دیدم. سپاس از شما یاور گرامی که به یاد استاد فریدون فرخزاد بوده و به یادش نوشتید. امثال فرخزادها برگ های زرین هنر این مرز و بوم هستند. هنری که به عطر جوانمردی مزین شده و با خون پاک شهید فرخزاد امضا شده است.
پاینده و پیروز باشید.

نوشین گفت...

آراسپ جان به امید آینده ای بهتر زمان حالمان که خراب شد

و حال بشنوید:
در حالیکه تاریخ هخامنشیان در کشور خودش و آبا و اجدایش حذف میشود
نسخه چيني منشور كوروش
ردپاي هخامنشيان در چين پيدا شد