۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست پیرامون حکم زندان ابوالفضل عابدینی

به نام خداوند جان و خرد
پاینده ایران
ابوالفضل عابدینی، روزنامه‌نگار میهن‌پرست و فعال حقوق بشر، بنا به حکم دادگاه بدوی به یازده سال زندان محکوم شده است. موارد اتهامی وی عضویت در مجموعه فعالان حقوق بشر، ارتباط با دول متخاصم (؟!) و مصاحبه با رسانه‌ها می‌باشد. این در حالی است که هر روز اخبار نگران‌کننده‌ای در مورد وضعیت سلامت جسمی و اعمال فشار برایشان در زندان به گوش می‌رسد.
در مورد صدور این حکم سنگین و اتهامات واهی به ابوالفضل عابدینی، مواردی مشکوک و قابل تأمل وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
ابوالفضل عابدینی بنا به رسالت خبرنگاری و اطلاع‌رسانی و احساس مسوولیت در مقابل تضییع حقوق و منافع ملت بزرگ ایران و با توجه به محدودیت‌هایی که در رسانه‌های داخلی و حکومتی برای ایشان وجود داشته است، از رسانه‌های گوناگون خبری به صورتی کاملاً مشخص و شفاف و به عنوان ابزاری برای دفاع از حقوق و منافع ملت ایران استفاد نموده است.
در مورد اتهام “ارتباط با دول متخاصم”، بدون شک این اتهام و حکم صادره برای آن، در تاریخ حقوق ایران ثبت خواهد شد تا آیندگان دریابند شأن دستگاه قضایی تا به چه پایه تنزل یافته و چه کسانی بر اریکه‌ی قضاوت نشسته‌اند و چه‌گونه جایگاه قضاوت در ایران را به تمسخر و تحقیر کشانیده‌اند!
بدون تردید مسوولین دستگاه قضایی باید در قبال احکام صادره توسط این شبه قضاوت (!) پاسخ‌گو باشند که دول‌متخاصم در کجای حقوق و قوانین ایران تعریف و مشخص شده‌‌اند؟ چرا تا کنون این دولت‌های متخاصم به ملت ایران و دستگاه دیپلماسی خارجی به صورت رسمی معرفی نگردیده و اقدامات در برخورد با آنها صورت نگرفته است؟ و از همه مهم‌تر این‌که چه‌گونه جوانی وطن‌پرست و مؤمن به آرمان‌های ملت‌پرستانه، اتهام ارتباط با آنان زده می‌شود؟
سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست در بیانیه‌های قبلی هشدار داده بود که جریاناتی مشکوک و افراطی تلاش دارند تا در شرایط حساس کنونی بیش از گذشته، عرصه را به میهن‌پرستان ایران دشوار نمایند و در این راه از هیچ‌گونه جوسازی، دروغ، تندروی و ظلمی روی‌گردان نیستند.
شاید عده‌‌ای نفوذی در برخی دستگاه‌های امنیتی و قضایی می خواهند از فرزندان ایران زهر چشم بگیرند که دفاع از تمامیت ارضی کشور، دفاع از حقوق ملت ایران در دریای مازندران، دفاع از حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه‌ی خلیج‌فارس عشق به ایران و ایستادگی در مقابل تجزیه‌طلبان و وهابیون این‌گونه عقوبتی سخت را در پی دارد. ابوالفضل عابدینی، جوانِ آزاده و میهن‌پرست است که در طول سال‌های گذشته بارها تحت ظلم و ستم آنان قرار گرفته است؛ اما با آموزه‌هایی که از مکتب پان‌ایرانیسم آموخته است در مسیر دفاع از منافع ملی و تمامیت ارضی ایران و در راه عشق به ایران، همواره این نامردمی‌ها و ستم‌ها را به جان خریده است.
سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست ضمن هشدار به دستگاه‌های امنیتی و قضایی در مورد شناسایی جریاناتی که می‌خواهند این دستگاه‌ها را در تقابل با میهن‌پرستان و ملت ایران قرار دهند، خواهان برخورد قاطع و سریع با آنها و رفع اتهام از این فرزند آزاده‌ی ایران می‌باشد، در این راه همه‌ی میهن‌پرستان و آزادگاه ایران را به تلاش همه جانبه در راه احقاق حقوق ملی ودفاع از مظلومین ایران فرا می‌خوانیم و از همه‌ی اندامان و یاران پان‌ایرانیست می‌خواهیم که با تلاشی جدی، گسترده و فراگیر در دفاع از هم‌رزم مظلوم و زندانی خود از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.
پاینده ایران
سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست
۲۳ فروردین‌ماه ۱۳۸۹ خورشیدی

۳ نظر:

شاهکار آریایی گفت...

درود بر شما
عابدینی مگر چه کرد که ماه هاست در محبس رژیم جهل و جور و فساد بسر میبرد
مرگ بر دیکتاتور

نوشین گفت...

اتحادیه عرب:جزایر را به امارات دهید تا برادری مان تحکیم شود
پنج مطالبه ملت ایران از سران عرب
پاسخ به بیانیه اتحادیه عرب
شاید سران نامرد این دولت اسلامی شیعی آخوندی از خواب بیدار شوند
بروزم

نوشین گفت...

سفری به دوران اقتدار ايلاميان ، هخامنشيان , ساسانیان
شهر شیرین و فرهاد کرمانشاه ( یا بقول خود کرمونشاهیها کرمانشان)
کوله پشتی خود را ببند و با من بیا به شهر من
بروزم