۱۳۸۸ اسفند ۲۰, پنجشنبه

بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست پیرامون بازداشت ابوالفضل عابدینی



به نام خداوند جان و خرد
پاینده ایران

سالی سخت بر پان ایرانیستها گذشت

هنوز چند ساعتی از خبر آزادی مهندس رضا کرمانی و سرور فرهاد باغبانی در اهواز نگذشته بود ،که روزنامه نگار میهن پرست و آزادیخواه ،سرور ابوالفضل عابدینی ،در منزل پدری خود ،در شهر رامهرمز بازداشت شد.این بازداشت که توسط یکی از نهادهای امنیتی و به نحوی خشن ،آنهم در نیمه های شب صورت گرفته است،بیانگر استمرار فشارهای وارده و شدت عمل در مورد دوستان و یاران پان ایرانیست می باشد.
ابوالفضل عابدینی مدتی پیش و به دنبال چندین ماه بازداشت ،از زندان آزاد شده بود و در طول این مدت به پیشنهاد دوستان خود از فعالیت های جدی سیاسی کناره جسته و صرفا به فعالیت های فرهنگی مشغول بود.با این گونه بازداشتها،این پرسش اساسی برای جامعه ی ما بوجود می آید که آیا به راستی ،میهن پرستی ،عشق به ایران و دغده ی تمامیت ارضی و استقلال ایران ،چنین عقوبتی به دنبال دارد؟آیا پاداش توجه به منافع ملی ایران و حرکت در این مسیر ، زندان و محرومیت از حقوق اجتماعی است؟

ما پان ایرانیستها ،همچون یار دربندمان ،سرور ابوالفضل عابدینی ،در راه حرکت ایران بسوی اقتدار،امنیت،آبادانی وآزادی و تلاش ملت بزرگ ایران در راه نیل به آرمان هایشان و زندگی شایسته ای که حق آنان است،این گونه عقوبت ها و سختی ها را با آغوش باز استقبال می کنیم.
سالی که به آخر آن نزدیک می شویم ،اگر چه برای پان ایرانیستها سالی سخت و دشوار بود که در آن علاوه بر تهاجمات وسیع علیه حزب ،تعدادی از پیشکسوتان و اعضای سازمان جوانان به بهانه های گوناگون تحت بازداشت های موقت قرار گرفتند،اما باور داریم که این سال و سالهای پیش رو ،نقطه عطفی برای حرکت جدی جامعه ایرانی بسوی آرمان های نهضت پان ایرانیسم ،درک منافع ملی و زندگی شایسته ای برای ملت بزرگ ایران خواهد بود.
چونان همیشه امید داریم وخواهانیم ،سرور ابوالفضل عابدینی ،هر چه زودتر از زندان آزاد و به جمع یاران پان ایرانیست خود برگردد و در شرایطی آزاد و به دور از فشارها و تهدیدها به فعالیت های میهن پرستانه خود ادامه دهد;چرا که اعتقاد راسخ داریم جامعه ایران،در شرایط سخت پیش رو،به جوانان با ایمان و میهن پرستی چون ابوالفضل عابدینی ،نیازی جدی و واقعی دارد.

پاینده ایران
سازمان جوانان حزب پان ایرانیست
16 اسفند 1388 خورشیدی


۴ نظر:

نوشين گفت...

بیانیه تحلیلی جبهه مشاركت درخصوص بودجه سال آینده:بودجه‌ 89؛ بودجه‌ای بدون هيچگونه نظارت!
جبهه مشاركت ايران اسلامي با صدور بيانيه‌اي به تحليل بودجه سال آينده كل كشور پرداخته است. اين حزب در بيانيه خود بودجه 89 را زنگ خطري براي از دست دادن حق نظارت مجلس و نهادهاي مدني و برخواسته از جامعه جهت كنترل نحوه دخل و خرج دولت مي‌داند.
بروزم

مریم گفت...

بزرگمهر عزیز
ضمن درود و خسته نباشید
بازداشت دوباره ابوالفضل عابدینی عزیز قلب همه دوستداران آزادی را فشرده ساخت. هر سال که می گذرد عرصه بر وطن پرستان تنگ تر گشته و اهریمن شب پرست حلقه محاصره را بر ایرانیان دربند سهمگین تر می کند.
البته دیری نخواهد گذشت که آفتاب آزادی بردمد و یکایک مان به آمدن آن روز بزرگ ایمان داریم.
پاینده زی
شادزی

نوشين گفت...

شادي چهارشنبه سوريتان خجسته باد
آيينهاي چهارشنبه سوري
(از قاشق زنی تا فال کوزه):
بروزم

ساقی گفت...

سالی سخت بر ایرانیها گذشت،بر آزادی،بر من،بر تو،حتی بر سنگفرش خیابانها که چه بسیار خون دیدند و دم نزدند...